Домашня робота середа 25.03.2020


Завдання для домашньої роботи під час карантину для учениці 2Б класу Валуйських Валерії (за індивідуальним планом)
Середа 25.03.2020

1 урок. Я досліджую світ


Тема. Дерева, кущі, трави.

I. Інформація.
1.              Дерева - це багаторічні рослини. Мають схожу будову. Є міцний, твердий, вкритий корою стовбур.
2.              Кущі – багаторічні рослини. Мають кілька твердих стовбурів.
3.              Трав’янисті рослини мають м’яке, соковите зелене стебло.

II. Визначити, якій з рослин на малюнку відповідає поняття “дерево”, “кущ”, “трав’яниста рослина”.

III. Відгадай загадки.
До якої групи рослин належать слова-відгадки?
1.              У зеленім зіллі виросло дівчатко.
В нього очі білі й золоті очатка. (ромашка)
2.              Що повітря очищає, вдень від спеки захищає?
Ще й від вітру в час негоди є частиною природи. (дерево)
3.              Немов намистини на гілках, червоні горошини,
Скоро всіх їх зберуть і з медком їх перетруть. (калина)

IV. ГраВгадай рослину за описом”.
1.              У цієї рослини могутній стовбур, величезна крона, красиве, різьблене листя, а плодами люблять ласувати кабани, білки, миші. (дуб)
2.              Уся галявина вкрита блакитними , синіми, рожевими квітами. Усі трохи схилили голівки. А дмухне вітерець - і над галявиною почується тихий ніжний передзвін. (дзвіночки)
3.              Варення з плодів цього куща часто використовують як ліки від застуди, пють з ним чай. А ось збирати урожайпотрібно з обережністю – на стеблах багато дрібних колючок. (малина)



2 урок. Формування навичок читання та письма
Тема. Букви П, п. Приголосний звук [п]. Вимова приголосного звука [п].
1.    Розглянути відповідну сторінку букваря.
2.    Повторити вимову звука [п] (за алгоритмом).
Для цього встати, ноги разом, руки зігнуті в ліктях перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. Поперемінно різко викидати руки вперед, одночасно промовляючи склад па» (наче бити в барабан).
3.    Прочитати склади з вивченими голосними.
4.    Прочитати слова по складах.
5.    Дібрати слова до поданих схем.
6.    Прочитати речення, поширивши їх словами з малюнків.

Немає коментарів:

Дописати коментар