Завдання для домашньої роботи під час
карантину для учениці 2Б класу Валуйських Валерії (за індивідуальним планом)
Середа
25.03.2020
1 урок. Я досліджую
світ
Тема.
Дерева, кущі, трави.
I.
Інформація.
1.
Дерева
- це багаторічні рослини. Мають схожу будову. Є міцний, твердий, вкритий корою
стовбур.
2.
Кущі
– багаторічні рослини. Мають кілька твердих стовбурів.
3.
Трав’янисті
рослини мають м’яке,
соковите зелене стебло.
II. Визначити, якій з рослин на малюнку
відповідає поняття “дерево”, “кущ”, “трав’яниста рослина”.
III. Відгадай загадки.
До якої групи рослин належать
слова-відгадки?
1.
У
зеленім зіллі виросло дівчатко.
В нього очі білі й золоті очатка. (ромашка)
2.
Що
повітря очищає, вдень від спеки захищає?
Ще й від вітру в час негоди є частиною природи. (дерево)
3.
Немов
намистини на гілках, червоні горошини,
Скоро всіх їх зберуть і з медком їх перетруть. (калина)
IV.
Гра ”Вгадай
рослину за описом”.
1.
У
цієї рослини могутній стовбур, величезна крона, красиве, різьблене листя, а
плодами люблять ласувати кабани, білки, миші. (дуб)
2.
Уся
галявина вкрита блакитними , синіми, рожевими квітами. Усі трохи схилили
голівки. А дмухне вітерець - і над галявиною почується тихий ніжний передзвін.
(дзвіночки)
3.
Варення
з плодів цього куща часто використовують як ліки від застуди, пють з ним чай. А
ось збирати урожайпотрібно з обережністю – на стеблах багато дрібних колючок.
(малина)
2 урок. Формування
навичок читання та письма
Тема.
Букви П, п. Приголосний звук [п].
Вимова приголосного звука [п].
1. Розглянути
відповідну сторінку букваря.
2. Повторити
вимову звука [п] (за алгоритмом).
Для цього встати, ноги
разом, руки зігнуті в ліктях перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. Поперемінно
різко викидати руки вперед, одночасно промовляючи склад па» (наче бити в барабан).
3. Прочитати
склади з вивченими голосними.
4. Прочитати
слова по складах.
5. Дібрати
слова до поданих схем.
6. Прочитати
речення, поширивши їх словами з малюнків.
Немає коментарів:
Дописати коментар