Індивідуальний
план професійного розвитку на час карантину з 11.01 по 22.01.2021 року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1 |
11.01.2021 |
Участь у вебінарі «Урок із родзинками і без:
як поєднати традиційні та інноваційні методики». |
Онлайн-платформа На урок |
2 |
14.01.2021 |
Участь
у вебінарі «Хочу провести ідеальний урок, або як інтегрувати інноваційні
методики викладання в освітній процес». |
Онлайн-платформа Всеосвіта |
3 |
18.01.2021 |
Участь у вебінарі «Як вчителю адаптувати
матеріали для корекційної роботи відповідно до сезону та потреб учнів». |
Онлайн-платформа На урок |
4 |
19.01.2021 |
Участь
у вебінарі «Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах». |
Онлайн-платформа На урок |
5 |
20.01.2021 |
Участь у вебінарі «Брейн-фітнес. Прості та
ефективні вправи для мозку». |
Онлайн-платформа Всеосвіта |
6 |
11.01-18.01.2021 |
Опрацювання
матеріалів фахового журналу «Діти з особливими потребами». |
Інтернет-ресурс |
План роботи на період з 18.01 по 22.01.2021 року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1 |
18.01.2021 |
1.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Як вчителю адаптувати матеріали для
корекційної роботи відповідно до сезону та потреб учнів». |
18.00 |
Онлайн-платформа На урок |
|
|
2.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
3.
Урок математики у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
4.
Урок Я досліджую світ у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
5.Складання
плану роботи асистента на період дистанційного навчання (з 18.01 по 22.01.2021) |
1 год. |
дистанційна |
2 |
19.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
2.
Урок української мови у 3-Б класі.
Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Урок англійської мови у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
4.
Дистанційні онлайн – консультації для батьків дітей з ООП. |
1 год. |
дистанційна |
|
|
5.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Психологічна допомога дітям і дорослим у
кризових станах». |
2 год. |
Онлайн-платформа На урок |
3 |
20.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
2.
Урок літературного читання у 3-Б
класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Брейн-фітнес. Прості та ефективні вправи для
мозку». |
2 год. |
Онлайн-платформа Всеосвіта |
|
|
4.
Дистанційні онлайн – консультації для
дітей, які потребують допомоги. |
1 год. |
дистанційна |
4 |
21.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер
|
|
|
2.
Урок української мови у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Урок Я досліджую світ у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
4.
Допомога вчителю в розробці та підборі матеріалів до дистанційного навчання
учнів 3-Б класу. |
2 год |
дистанційна |
5 |
22.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
2.
Урок математики у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Урок англійської мови у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
4.
Робота з документацією. |
2 год. |
очна |
|
|
5.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП. |
1год. |
дистанційна |
План
роботи на період з 11.01 по 15.01.2021 року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1 |
11.01.2021 |
1.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Урок із родзинками і без: як поєднати
традиційні та інноваційні методики». |
18.00 |
Онлайн-платформа На урок |
|
|
2.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
3.
Урок математики у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
4.
Урок Я досліджую світ у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
5.Складання
плану роботи асистента на період дистанційного навчання (з 11.01 по
15.01.2021) |
1 год. |
дистанційна |
2 |
12.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
2.
Урок української мови у 3-Б класі.
Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Урок англійської мови у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
4.
Дистанційні онлайн – консультації для батьків дітей з ООП. |
1 год. |
дистанційна |
|
|
5.
Допомога вчителю у розробці завдань для дітей з ООП. |
1 год. |
дистанційна |
3 |
13.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
2.
Урок літературного читання у 3-Б
класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Підготовка матеріалів для проведення виховних заходів з учнями класу та з
дітьми з ООП. |
2 год. |
дистанційна |
|
|
4.
Дистанційні онлайн – консультації для
дітей, які потребують допомоги. |
1 год. |
дистанційна |
4 |
14.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер
|
|
|
2.
Урок української мови у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Урок Я досліджую світ у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
4.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Хочу провести ідеальний урок, або як
інтегрувати інноваційні методики викладання в освітній процес». |
18.00 |
Онлайн-платформа На урок |
5 |
15.01.2021 |
1.
Підготовка завдань для дистанційного навчання учениці 3-А класу Стукало А.
(педагогічний патронаж). |
2 год. |
блог, вайбер |
|
|
2.
Урок математики у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа
Zoom |
|
|
3.
Урок англійської мови у 3-Б класі. Супровід дітей з ООП. |
1 год. |
Онлайн-платформа Zoom |
|
|
4.
Робота з документацією. |
2 год. |
очна |
|
|
5.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП. |
1год. |
дистанційна |
№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
13.04.2020
|
1. Нарада при
директорові колективу ЗОШ 13 онлайн
|
09.00-10.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
2.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
10.00-12.00
|
блог, вайбер
|
||
3.
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури “Асистент вчителя у закладі
загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання” (закінчення)
|
2 год.
|
|||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
2 год.
|
дистанційна
|
||
2
|
14.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Складання тесту для батьків і дітей з ООП “Обери
свій колір”
(допоможе краще узнати свою дитину)
|
11.00-13.00
|
блог, вайбер
|
||
3. Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи (букви для
тактильного сприйняття)
|
2 год.
|
|||
4.
Консультації для батьків і дітей з ООП в телефонному режимі.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
3
|
15.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Самоосвіта. Участь у вебінарі “Організація
дистанційного навчання у початковій школі. Види роботи та онлайн-сервіси”.
|
14.00-15.00
|
Онлайн-платформа Всеосвіта
|
||
3.
. Самоосвіта. Участь у вебінарі “Особливості
дистанційного навчання дітей з ООП”.
|
15.00-17.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4
|
16.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Самоосвіта. Участь у вебінарі “Мотивація до
навчання під час карантину”
|
15.00-17.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
3.
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури “Навчання
дітей з ООП в інклюзивному середовищі”
|
2 год.
|
|||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
5
|
17.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.Дистанційні
онлайн – консультації для дітей, які потребують допомоги
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
3.
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra “Колошкільне дитинство з сімейним психологом
Світланою Ройз”
(блок 1-3)
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
4.
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
|
2 год.
|
дистанційна
|
№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
21.04.2020
|
1. Нарада при
директорові колективу ЗОШ №13 онлайн
|
09.00-10.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
2.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
10.00-12.00
|
блог, вайбер
|
||
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з
інтелектуальними порушеннями».
|
2 год.
|
Онлайн-платформа Всеосвіта
|
||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
2
|
22.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під
час дистанційного навчання».
|
16.00-18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
3.
Підготовка вправ пальчикової гімнастики для розвитку дрібної моторики.
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
||
3
|
23.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Розвиток уяви як складової творчого мислення
молодших школярів».
|
18.00-19.00
|
Онлайн-платформа Всеосвіта
|
||
3. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури «Навчання дітей з ООП в
інклюзивному середовищі».
|
2 год.
|
|||
4.
Дистанційні онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
4
|
24.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Колошкільне
дитинство з сімейним психологом Світланою Ройз» (блок 4-6).
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
3.
Перегляд вебінару «Друге дихання в дистанційному навчанні: узагальнення та
нові ідеї, робота з матеріалами вебінару».
|
2 год.
|
|||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для дітей, які
потребують допомоги.
|
1 год.
|
дистанційна
|
№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
27.04.2020
|
1. Нарада при
директорові колективу ЗОШ №13 онлайн
|
09.00-10.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
2.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
10.00-12.00
|
блог, вайбер
|
||
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Розвиток уяви в різні вікові періоди.
Практикум».
|
14.00
|
Онлайн-платформа Всеосвіта
|
||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
2
|
28.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Урок математики у 2-Б класі
|
10.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Створення інклюзивного середовища в закладі
освіти».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична
допомога».
|
2 год.
|
дистанційна
|
||
3
|
29.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.
Урок української мови у 2-Б класі
|
15.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури «Навчання дітей з ООП в
інклюзивному середовищі» (закінчення).
|
2 год.
|
|||
4.
Дистанційні онлайн – консультації для
дітей, які потребують допомоги.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
4
|
30.04.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
09.00-11.00
|
блог, вайбер
|
2.Урок
математики у 2-Б класі.
|
12.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Урок англійської мови у 2-Б класі.
|
11.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
4.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Дослідницька діяльність в екологічному
вихованні учнів початкових класів».
|
19.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
04.05.2020
|
1. Нарада при
директорові колективу ЗОШ №13 онлайн.
|
09.00
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
2.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
||
3.
Урок англійської мови у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа Zoom
|
||
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
2
|
05.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.
Урок математики у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Особистий професійний блог вчителя: дизайн,
контент, просування».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4.
Допомога вчителю у розробці завдань для дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
3
|
06.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.
Урок української мови у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Онлайн – середовище для організації роботи
вчителя початкових класів під час дистанційного навчання».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4.
Дистанційні онлайн – консультації для
дітей, які потребують допомоги.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
4
|
07.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.Участь
учнів 2-Б класу у шкільному дні здоров’я онлайн.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
|||
3.
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
|
2 год.
|
Інтернет-ресурс
|
||
4.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Основи медіаграмотності».
|
2 год.
|
дистанційна
|
||
5
|
08.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В.(інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Основи медіаграмотності».
|
3 год.
|
дистанційна
|
||
3.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
12.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.
Урок математики у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Ігрові онлайн-ресурси в дистанційному
навчанні: граючись навчаємо».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4.
Допомога вчителю у розробці завдань для дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
2
|
13.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.
Урок українського читання у 2-Б класі. Аудіювання.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Перегляд вебінару «Проведення виховної роботи кл. керівником в
умовах карантину».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
||
4.
Дистанційні онлайн – консультації для
дітей, які потребують допомоги.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
3
|
14.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2год.
|
блог, вайбер
|
2.
Урок української мови у 2-Б класі. Списування.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Перегляд новинок
інформаційно-методичної літератури.
|
2 год.
|
Інтернет-ресурс
|
||
4.
Дистанційні онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
||
4
|
15.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В.(інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
2.
Урок математики у 2-Б класі. Тести.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа Zoom
|
||
3.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Основи медіаграмотності».
|
2 год.
|
дистанційна
|
||
4.
Самоосвіта. Перегляд новинок
інформаційно-методичної літератури.
|
2 год.
|
дистанційна
|
№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
18.05.2020
|
1. Самоосвіта. Участь у
вебінарі «Формування комунікативних навичок дітей з ООП».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
|
|
2.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
|
|
3.
Урок англійської мови у 2-Б класі.
|
1год.
|
Онлайн-платформа Zoom
|
|
|
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
2
|
19.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
|
|
2.
Урок математики у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
|
|
3.
Самоосвіта. Перегляд вебінару «Лепбук як інструмент реалізації практичного та
творчого навчання».
|
2 год.
|
Онлайн-платформа Всеосвіта
|
|
|
4.
Допомога вчителю у розробці завдань для дітей з ООП.
|
1 год.
|
дистанційна
|
3
|
20.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
|
|
2.
Урок української мови у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
|
|
3.
Самоосвіта. Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне узагальнення знань
та підбити підсумки навчального року».
|
18.00
|
Онлайн-платформа На урок
|
|
|
4.
Дистанційні онлайн – консультації для
дітей, які потребують допомоги.
|
1 год.
|
дистанційна
|
4
|
21.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В. (інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
|
|
2.Урок
математики у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
|
|
3.
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
|
2 год.
|
Інтернет-ресурс
|
|
|
4.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Основи медіаграмотності».
|
2 год.
|
дистанційна
|
5
|
22.05.2020
|
1.
Підготовка завдань для дом. роботи Валуйських В.(інд. навч.)
|
2 год.
|
блог, вайбер
|
|
|
2.
Урок української мови у 2-Б класі.
|
1 год.
|
Онлайн-платформа
Zoom
|
|
|
3.
Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Основи медіаграмотності».
|
2 год.
|
дистанційна
|
|
|
4.Дистанційні
онлайн – консультації для батьків дітей з ООП.
|
1год.
|
дистанційна
|
Немає коментарів:
Дописати коментар