НУШ. Ранкові зустрічі


Нова українська школа.
Ранкові зустрічі.
Школа - життєвий простір дитини. Тут вона не тільки готується до життя, а й живе. Сучасні діти відрізняються від своїх однолітків минулих десятиліть.
 Причини цих змін:
– напруженість, непередбачуваність теперішнього життя;
– матеріальне розшарування населення;
-  інформаційний простір.
Все це розширює знання. А з іншого боку перенасичує не лише позитивними, а й шкідливими для нервової системи відомостями: невпинне зростання конкуренції, змагання на першість, надмірний рівень шуму в шкільному середовищі тощо.
Залучити учнів  до динамічного потоку набутих знань, розвивати увагу, стимулювати до творчості, знижувати психологічну завантаженість допомагають уроки, тренінги, релаксаційно-активні вправи, ранкові зустрічі. Саме завдяки ранковим зустрічам створюється ситуація успіху. Сидячи в колі один навпроти одного, кожна дитина шляхетно вітається з друзями, після чого стисло ділиться власним досвідом із товаришами, які уважно слухають і ставлять свої запитання, роблять зауваження. Після цього діти беруть участь у короткій, енергійній груповій вправі, що виховує почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується щоденними новинами, які зазвичай готує вчитель, щоб підкреслити навчальні завдання цього дня.

План проведення ранкових зустрічей

I.               Привітання - перший компонент ранкової зустрічі.
Утворення кола.
Діти(разом). Вітаємось дружно у нашій господі.
Нумо усмішки всім дарувати.
Хай радість злітає у небо, як птах,
І добрі слова у нас на вустах.
Вчитель. Посміхніться один одному і подаруйте чудовий настрій.
Учень. Я всміхаюсь сонечку!
Діти(разом). Здрастуй, золоте!
Учень. Я всміхаюсь квіточці!
 Діти. Хай вона росте!
Учень. Я всміхаюсь дощику!
 Діти. Лийся, мов з відра!
Учень. Людям усміхаюся!
Діти. Зичу всім добра!
1. Вправа «Пальчики».
Діти повертаються один до одного і вітаються пальчиками.
2. Тренінг «Мій настрій».
3. Робота з дошкою щоденних новин.
– Яке сьогодні число, місяць, день тижня? ( На дошці діти виставляють число, місяць, день тижня).
ІІ. Обмін інформацією – другий компонент ранкової зустрічі.
– Свій настрій позначте в календ арику настрою. Пропоную з гарним настроєм провести день і отримати задоволення від власних успіхів.
– Що ви їли на сніданок? (Відповіді дітей).
– Поговорімо про їжу, корисну для здоровя. ( На екрані тренажер щодо здорового харчування).
– Чим корисні ці продукти?
– Навіщо їх вживати?
 ІІІ. Групова робота - третій компонент ранкової зустрічі.
 Релаксаційно-активна вправа.
– Ми готуватимемо мультивітамінний нектар.
– Що це за страва?
– Для цього нам потрібні: банан, ананас, яблуко, апельсин. Підійдіть до кошика і виберіть продукт, який вам до вподоби (поділ учасників на групи) – «бананчики», «ананасики», «яблучка», «апельсинчики».
-        А тепер – увага! Все це ми змішуємо в бленд ері. Обєднайтесь в коло «бананчики» до «бананчиків», «ананасики» до «ананасиків», «яблучка» до «яблучок», «апельсинчики» до «апельсинчиків». Починаємо готувати нектар (діти виконують вільні танцювальні рухи під музику).
ІV. Щоденні новини - завершальний компонент ранкової зустрічі - налаштовують на те, що має вивчатися цього дня.
- Ми добре поснідали і тепер час перейти до навчання.
1. На занятті з англійської мови пропоную вам караоке на пісню «Do you like milk».
2. А тепер пограємо у гру «Математичний футбол» (усна лічба з зашифрованим словом на слайді). (За свистком діти дають пас учителеві).
3. На занятті з предмета «Основи здоровя» дізнаєтеся про корисні підказки щодо здорового харчування.
4  Далі – літературне читання.
 Вправа «Передбачення». Вчитель пропонує ключові слова:
- суниця
– мед
– Наталя
– Андрій
 – бадьора
- рум’яна
- Передбачте, про що йтиметься в оповіданні В. Сухомлинського «Суниці для Наталі»?
 – Бажаю всім гарного настрою, нових відкриттів, успіхів у роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар